Lets have some fun. Me first.

Vi håller, som jag skrev tidigare, på att flytta. Oavsett hur många gånger jag nu har flyttat på mig så hittar jag alltid nya saker jag glömt bort. Idag var det Farmenfilmer, gamla skolkataloger och ett häfte med sjukt roliga skämt. Varför jag skrivit upp alla skämt jag hört och varför jag sparat dem kan jag inte svara på. Men, jag tänkte dela med mig av de som får mig att gråta av skratt.
Och för att varna er lite innan, jag är känd för min otroligt dåliga humor. Däremot tar jag lite illa upp om ni inte drar lite på smilbanden åt dem. Och om någon av er läsare har roliga historier på lager, släpp ut dom i kommentarsfältet vet jag!

Hellre råg i ryggen än säd i byxan.
Hellre lite kattpiss i salongen än en kass pitt i kalsongen.
Hellre en back i hallen än ett hack i ballen.
Hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.

Din mamma är så fet att hon hittade olja när hon bar högklackat.

Varför bar norrmannen en bildörr i öknen?
- för att kunna veva ner rutan när det blev för varmt.

Alla barnen klarade sig över vägen utom Johanna, för rattfyllot hann inte stanna.
Alla barnen stack varandra med gafflar utom Siv, henne stack de med kniv.
Alla barnen sprang från det brinnande huset utom Sofia, hon var lucia.
Alla barnen var med i fotbollslaget utom Sten, han hade inga ben.
Alla barnen fick beröm av sin far utom Saga, hon fick aga.
Alla barnen skriver sitt namn utom Peter, han vet inte vad han heter.
Alla barnen var friska utom Lydia, hon hade klamydia.
Alla barnen hade kådis utom Lasse, han hade Icakasse.
Alla barnen stampade utom Katrin, det var hennes kanin.
Alla barnen åt en hamburgare utom Johnny, det var hans ponny.

Så, det var de bästa ur mitt lilla kompendium.





Kommentarer
Anonym

hellre 40 rövare i poolen än 40 polare i röven

2009-09-28 @ 13:40:14
mackan

Norrman till Norrman:

- Åskade det hos dig i går kväll?

- Jag vet inte, jag var hos grannen hela kvällen.



Varför stoppar norrmännen p-piller i näsan?

De vill inte ha snorungar.

=)

2009-09-28 @ 17:22:43
URL: http://itsnice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0