You know you love it.

Lista tagen av: ska vi kalla den Ym?


Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Är du kär? – Förälskad kanske.
Hur tidigt stiger du upp? – Runt tio.
Vilka vet mest om dig? – Mina bloggläsare såklart.
Gillar du att slåss? – Nej?
Vad ska du göra ikväll? – Inte en blekaste.
Har du utländska föräldrar? – Ja.
Var har du ont? – Magen och hjärtat.
Är du bra på att måla? – Nej. Foto är så mycket roligare.
Vem kramade du senast? – Mamma.
Vad längtar du till? – Att få börja plugga.
Vad heter dina husdjur? - Cåla, Kasper, Pheonix och Pepsi. Dammråttorna har jag inte döpt än. Namnförslag?
Har du körkort? – Nej,  tänker ta till nästa sommar tror jag.
Favoritgodis? – Tycker om det mesta.
Morgon- eller nattmänniska?-  Både och.
Sparare eller slösare? – Slösare, big time.
Har du några homosexuella vänner? – Yes, ett par stycken.
Bio eller promenad? – Båda. Bio är ju supermys men promenader är ruskigt sköna.
Är du kittlig? – Bara på låren.
Rädd för insekter? – Nej.
Anser du att du är stark? – Haha, är det här dolda kameran? Nej. Jag är inte stark.
Nämn något som gjorde dig glad igår?-  Linus och Håkan.
Vad gjorde du kl 8 i morse? - Jag var påväg till Jobbcentrum. Ruskigt spännande.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? – Jag satt och pratade med Bråkan om vilka idioter det finns.
Det sista du sa högt? – Men Kasper, du kan ju inte lägga dig PÅ datorn! ( katten skrev till alla msnkompisarna, bytte låtar på spotify och klickade bort alla fönster på mindre än 0.5 sekunder. Rekord?! Skillad katt...)
Vad har du druckit idag? - En kopp te.
Vad var det senaste du åt? – En clementin. Så mycket julkänsla så jag blir nästan lite vintersugen.
Vad var det senaste du köpte? - Kexchoklad.
Vad är det för färg på din ytterdörr? – Bra fråga, brun eller något?
Vad är det för väder hos dig just nu? – Solen skiner, vinden står stilla och molnen ser ut att hänga borta hos Linus typ.
Godaste glass-smaken? – Polka. Eller ”regnbåge” på grönan. Mumsfillibaba. Vaddå? Får man inte äta på jobbet? ...men det gjorde jag inte. Typ. Shhh!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag vet att det finns.
Sover du tungt? Nej, vaknar av minsta lilla mus.
Drömmer du mycket?-  I perioder. Nu drömmer jag sjukt mycket.
Mardrömmar? – Oftast.
Vilket ämne är roligast i skolan? – Såhär i efterhand skulle jag säga naturkunskapen. Då tyckte jag engelskan och religionen tror jag.
Trivs du med ditt jobb? – Har inget men älskade mitt förra.
Favoritklädsel? – Klänningar av alla slag.
Favoritlåt just nu? – Paperweight och everything. Som alltid.
Vad ser du om du tittar åt höger? – En vägg. Väldigt vit och väldigt tom.
Vad gör dig glad just nu? – Ett sms hade gjort mig riktigt glad. Annars musiken och vännerna.
Vad ska du göra härnäst? – Äta lite mat tror jag.
Höger- eller vänsterhänt? – både och men skriver med höger.
Humör just nu? – Riktigt trött och lite smådeppig.
Sommarplaner? – Sommaren tog ju precis slut. Men hade väl tänkt jobba. På grönan kanske.
Hur många kuddar sover du med? – Två just nu.
Spelar du nåt instrument? – Kan spela piano men gör det inte alltför ofta.
Vilka är viktigast för dig? – Mina katter, mina vänner och min familj.
Snarkar du? – Nej det gör jag inte. Jag gnisslar tänder. Sjukt sexigt.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Att kunna läsa folks tankar eller se in i framtiden.
Vad vill du jobba som? – Barnmorska eller eventmanager.
Stökigt eller välstädat? – Lite mittemellan. Jag vill veta var sakerna håller hus men det får gärna vara lite mysstökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? – Ja, eller. Jag vill men skulle nog inte våga. Tyvärr.
Gillar du att sjunga? – Jag älskar att sjunga. De som känner mig vet att jag sjunger. Jämt.
Vad gör du om du får hicka? – Ingenting alls. Skrattar förmodligen bort det.
Vad längtar du mest efter just nu? – Längtar efter Mister, sommar, ett jobb och pengar.

 

 



Kommentarer
hanna

kul med listor...jag vill också göra en!!

2009-10-28 @ 18:21:40
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/
mackan

haha en sån text borde man ha på sin bil ju :P

2009-10-28 @ 18:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0