Synsk?

Hur coolt är det inte varje gång man drömmer något som senare faktiskt inträffar?
Igår natt drömde jag att jag hade fått min dator tillbaks. Hel och fungerande. Jag vaknade upp med lite ångest över att det faktiskt är två veckor kvar till den stunden kommer. MEN, då ringer min farsa och säger att han precis fått sms om att den redan är klar.
Alltså, precis när jag låg och drömde var min dator klar.
Sjukt coolt. Kanske har jag lite superkrafter ändå?

Igår skulle jag ha lekt med Martin men han dissade, för typ hundrafemtielfte gången. Så, istället följde jag med Hannes till Håkan för lite socialt umgänge och några glas vin. Trevliga pojkar det där. Ibland har man tur som träffar nya vänner. Alltid lika kul.

Jag vet inte om jag har sagt det. Men jag har iallafall bestämt mig för att plugga här hemma ett år. Därefter ska jag söka vakansplats på Röda Korset och hoppas på det bästa. Så just nu sitter jag och letar lägenhet åt mig själv här i Örebro. Så svårt att veta hur stort man behöver och hur mycket utrymmena är värda. Men hittade en tvåa på 65 m2 för 2800 som kändes mer än värd att lägga pengarna på. Då får jag äntligen ta med mina kissekatter och jag får plats med all skit. Håll tummarna med mig!




Kommentarer
hanna

men shit vad billigt!! dubbelt så stor som min lägenhet och hälften så dyr... var ligger den då?

2009-10-14 @ 14:17:13
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/
Cutebutdeadly

Visserligen i Varberga. Men den ska renoveras och ja, som sagt är den ju sjukt billig. Så varför inte liksom?:P

2009-10-14 @ 19:29:51
hanna

aha...då kommer du kanske bo granne med Adam ;) Men vill du verkligen bo i Varberga...blir långt till skolan! Ska du börja på sjuksköterskelinjen igen?

2009-10-16 @ 10:05:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0