Svarslådan.

Vad är ditt största intresse här i livet?
Det kan låta klyschigt men mitt största intresse är att få se folk lyckliga. Jag älskar att ordna fester, konserter och dylikt, kan man kalla det ett intresse? Annars är jag en djurmänniska in i benmärgen och mina katter är också ett sjukt stort intresse... Ja, och så musiken självklart.

Beskriv dig själv med tre ord:
Annorlunda, känslosam och rolig.

Kan du åka skidor?
Haha, jag har gjort det ett par gånger och det har gått relativt smärtfritt. Om jag kan är väl däremot upp till andra att bestämma. Längdskidor kan jag i alla fall.

Om du hade varit en fluga i ett hus för en hel dag. Hos vilken känd persons hus hade du velat vara i och varför?
Vilken fråga. Jag hade velat vara hos Britney Spears tror jag. Mest för att kolla om hon är helt sjuk i huvudet eller lika gullig som dokumentären försöker få det att låta som. 

Vad är den sämsta/bästa raggningsrepliken någon sagt till dig?
Det är ju svårt att säga vad som går under raggnings repliker. Men att jag har ett vackert leende brukar jag få höra och det uppskattas absolut. Dåliga saker har jag väl aldrig hört riktigt, uppskattar dock inte att höra kommentarer kring mina bröst eller att jag ser "billig" ut.

Vilket yrke skulle du helst vilja jobba med?
Barnmorska eller Bröllopsfixare/festfixare. Två yrken jag drömt om hela mitt liv och hoppas att jag kommer få chansen att arbeta med, åtminståne ett av dem.

Vad är det första du spanar in när du ser en tjej/kille?
På killar: Håret och klädstilen. Måste ha ett fint leende och vara lång också.
På tjejer: Håret och klädstilen där också. Vi tjejer är ju ganska kritiska mot varandra.

Om du hade vaknat upp som en kille, och fått reda på att du skulle vara kille för en hel dag. Vad hade du hittat på då?
Först av allt hade man ju prövat hur det är att kissa som kille. (Se hur svårt det verkligen är att pricka toan?)
Därefter hade man ju letat upp någon brud att ha sex med. Ja, det är väl typ bara de sakerna som skiljer tjejer och killar åt. Kanske att man hade löneförhandlat lite också, om man hade haft ett arbete.

Hur skulle den perfekta dejten gå till?

För det första så suger ordet "dejt" egentligen. Men jag hade nog gärna gått på en dejt som började med picnic ute i sommarvärmen på något mysigt ställe och slutade med bio eller ännu hellre gått på någon galet bra konsert med en artist som båda gillar. Inga stora, fixade grejor. Huvudsaken är ju att det är med någon man har ett intresse för.

Sådär ja.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0