Man kan inte lyckas med allt.

Jag tror jag har en liten förbannelse över mig just för tillfället. Allt jag gör misslyckas jag med. Inte allt kanske men inte långt ifrån.

Idag drog jag med mig Linus för att kika på en lägenhet. Inte ihop utan som sällskap då, så vi slipper missförstånd. Jag är bombsäker på att vi har åkt rätt men att vi bara är försenade, att det är därför det är helt tomt i området. Vi ger upp och sätter oss i bilen igen. Då kikar jag igenom mina papper och inser att vi var på helt fel adress. Istället för att åka till Varberga satt vi i Vivalla och kuckilurade. Otroligt dumt.

Annars fyller min kära moder 48 år idag. Tänka sig va? Tiden går så fort. Men måste tillägga, utan att låta fjäskande, att hon åldras med stil. Inte fan är det många kvinnor i hennes ålder som ser så fräscha och snygga ut som min mamma gör. En applåd åt det!

Harry's ikväll med de där trevliga människorna. Kommer bli toppen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0