Give up or move on?

Förlåt för min sena uppdate. Dagen har varit händelserik men jag orkar inte förklara det nu. Tar det imorgon istället.

Just nu är jag redo att ge upp allt. Bara skita i det. Gå iväg. Men något längst inne håller mig kvar. Kedjar fast mig. Jag har älskat dig i flera år. För mig är älska det starkaste ordet som finns och jag slösar aldrig på det. Men jag älskar dig. Du betyder helt sjukt mycket för mig och varje gång du dissar så slås mitt hjärta i kras. Varje gång.
Just nu känns det som att du inte bryr dig. Som att du verkligen inte vill ha mig. Men när vi ses är du en helt annan person. Du är den mest kärleksfulla krabat som finns i stunder som de. När jag inte är med dig är du en helt annan. Du hör inte av dig. Du svarar inte. Och det gör mig galen. Jag vet inte vad jag ska tro. Vad ska jag tro?
Förklara bara. Ge mig villkoren. Spelreglerna. Jag lovar att följa dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0