Mysdag och nyfunnen kärlek.

Igår hade jag en ruskigt bra dag. En sådan dag som ingen kan förstöra, oavsett vad de säger eller gör.
Johannes var här och hjälpte oss att flytta lite skrot. Jag upptäckte då att jag verkligen saknat honom. Jag saknar dem alla tre. Oscar, Johannes och Joel. Jag saknar vårat gäng. Vår skoltid.
Som tur var stannade han en bra stund så vi hann uppdatera varandra om vad som pågår i varandras liv.
Efter vårat trevliga samtal drog jag på mig stövlarna och traskade iväg till min nya granne och gamla vän, Sofi. Vi drack te och pratade om lite allt möjligt. Hon är mysig hon, min Sofi.

Idag har också varit underbar, so far. Har ägnat ett par timmar åt mina nya kärlekar. Milow och Björn Gustavsson. Fast, Björn är väl egentligen inte ny. Han är konstant. Men, Milow. Jisses. Jag längtar så till 19/10 då han spelar i Stockholm. Som att det inte räckte med honom liksom, jag får åka till älskade Stockholm för att få se honom. Två flugor i en smäll. Tipptopp!

Ungefär så kommer väl min dag att fortsätta. Framför youtube och med musik i ipoden.
Om Linus hör av sig kanske jag även drar på mig partyblåsan för en festkväll på Strömpis. Vore inte helt fel efter två veckor i isolering från allt vad alkohol och partaj heter. Hur tråkigt är det inte att vara sjukt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0