Arbetsintervju på Berhn.

Lekte med Mister igårkväll. Kollade på tv, myste och ritade på varandra. Hela magen är nu full med fina budskap och gubbar. " Lebbsex eller Mister?", en gubbe som vill kyssa solen, en manga filur samt ett fint litet hjärta. Har också en misslyckad, överstruken blomma på ankeln. Gud så vacker jag känner mig. Mer än redo för en arbetsintervju.

Update: Jag var faktiskt inte ett dugg nervös. Trots att det här var min första intervju sedan Gröna Lund i somras. Och det kan man ju knappt ens kalla en intervju, utan mer lek i grupp. Som tur var gick det bra. Chefen var väldigt trevlig och allt gick snabbt. Hon kommer höra av sig imorgon och får jag jobbet är det natttjänst redan på måndag som gäller. Snabba puckar, det gillas.
För att fira hur bra allting gick traskade jag iväg till Waynes Coffee och köpte med mig en stor ChaiLatte samt Veckorevyn. Här ska minsann firas! Så, skål bloggen och tack för era lyckoönskningar.



Hallween är fortfarande relativt obokad så är det någon som vet något spännande som händer i Örebro så är ni välkomna att berätta det för mig.


Kommentarer
Erica

Klart du får det!

2009-10-29 @ 23:37:58
URL: http://icasasikter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0