Seg är bara förnamnet.

Nyligen hemkommen från kalas hos min mormor och morfar. Kan knappt hålla ögonlocken öppna. Detta, trots att jag sov typ 11 timmar inatt. Tror jag får ta och skylla tröttheten på gårdagens Högskoleprov.
Som förövrigt gick åt skogen, om jag inte redan har sagt det. Om det gick dåligt förra året så gick det sämre i år. Nej, jag är glad att jag har bestämt mig för att börja studera här i stan för att kanske byta studieort senare. Men just nu är jag ganska nöjd med min situation.

Trots att hjärtat dunkar lite hårdare och leendet är konstant på mina läppar så finns det ett uns av oro kvar i maggropen. Ett litet "tänk om...". Men det ska jag försöka skjuta åt sidan. Jag har ju trots allt träffat en av de underbaraste killarna som finns. En chans ska jag ge det. En ärlig chans.

Ikväll blir det nog bums i säng för att sova långt in på dagen imorgon. Sedan är dagen fri. Helt tomt i almanackan. Hoppas på ett litet biobesök med modern.

Nej usch. Vad jag är tråkig idag. Ursäkta. Godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0