Inför högskoleprovet.

Jag är lite överrumplad. Lite tagen på sängen av alla känslor som virvlar omkring inuti mig. Att det har gått fort är ju en sak, men att det är i just denna person är en helt annan. Jag vet att jag har hört en massa saker. En massa skit. Men trots detta skriker min magkänsla att det inte stämmer. Att säkerligen vissa delar kan vara sanna, men att han kan ändra sig. Ingen är perfekt.
Jag är verkligen på väg ut på hal is. Jag vet inte ens vad människan tycker och tänker om mig. Jag kan som bara hoppas och låta framtiden utvisa.  Men en sak är säker. Jag tycker om honom. Galet mycket. Och jag vill verkligen, verkligen, verkligen ha en chans.


Idag ska jag plugga tills jag kräks. Typ. Högskoleprovet imorgon och jag vill inte misslyckas. Ge järnet och komma in i Stockholm till nästa vår. Det ska jag göra. Är det några fler som ska göra sitt högskoleprov här i Örebro förresten?

Poolbadande hos Linus igår. Mycket trevligt. Vin med jordgubbar och tre otroliga killar runt sig. Ja, inte kunde man klaga inte. Trots detta var jag hemma till 21. Förlåt grabbar. Men vissa saker gör ju att partyfeelingen försvinner ganska abrupt. Tyvärr. Men av sms om upphittade 500-lappar att tolka så tror jag ni hade roligt iallafall. Am I right or am I right?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0