Blogawards.

Då var det snart dags för BlogAwards. Folk verkar ha en himlans massa åsikter om var priserna ska gå och vilka som förtjänar/inte förtjänar dem. Jag säger bara ett namn; Spiderchick. Ge henne alla priser. Eller ja, den för kaxigaste kanske Kissie förtjänar. Men annars så. Finns typ ingen som lyser upp ens dagar så mycket som hennes självdistans och humor.

Idag blir det att leka med grabbarna. De spånar på aktiviteter såsom badtunna, bowling, bastubad och andra liknande saker. Tror det kan bli en riktig toppenkväll. Förutsatt att den blir av då. Verkar gå någon dissar-våg över Örebro för tillfället och det gillas inte det minsta. Nu tror jag visserligen inte att dessa pågar avbokar något de planerat för så pass länge.

Imorgon har mina kära klubbmedlemmar på Citygruppen dragit ihop lite skojigheter. Vi får nämnligen gå på filmen UPP helt gratis. Tänkte bjuda med min moder, styvfar och syster till denna tillställning. Disney kan man inte missa. Framförallt inte disney som innehåller ett hav av ballonger. Hur glad blir man inte av ballonger? Jag känner fortfarande barnslig kärlek inför de där heliumfyllda platssakerna. Störtlöjligt, men sådan är ju jag.

Ja, det var nog allt jag hade att säga. Eller nej, jag saknar Gröna Lund och alla kompisar där så galet mycket. Framförallt min Emelie. Gud vad jag saknar dig. Måste få en dos av dig när jag kommer på måndag.

Hejs.



Kommentarer
Andreas

du borde göra en videoblogg med det fina ansiktet ^^

nej, men allvarligt, det vore kul att se :)

2009-10-20 @ 20:14:56
Em

aww vad du är gullig =) Jag saknar dej med! Vi måste vinna pengar snart så vi kan åka på vår resa :)

2009-10-21 @ 22:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0