Wallander och dagens agenda.

Satt och kikade på Wallander- Sidetracked som gick på tv igår. Kan någon förklara för mig varför en svensk deckare spelas in i Sverige och alla har svenska namn, men alla rollinnehavarna är britter och inte en enda människa i Sverige pratar svenska? På internet står det "brittisk deckare", vilket egentligen bara gör det hela ännu konstigare.
Tur att den var bra iallafall.

Högskoleprovet börjar närma sig så jag ska ta mig i kragen och sätta igång på riktigt nu. Skriva ut massa gamla prov och bara nöta in allt som bara går. Folk som säger att det inte går att plugga till högskoleprov har fel, massa fel. Det hjälper sjukt mycket, iallafall för mig. Så, det ska jag ägna ett par timmar åt idag.
Utöver det blir det städning av gamla huset. Galet hur ett tomt hus kan samla på sig så mycket damm på bara några dagar. Nästan så jag tror det spökar.

'Cause you give me something, 
That makes me scared alright,
This could be nothing,
But I'm willing to give it a try,
Please give me something,
'Cause someday I might know my heart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0