Sömnprobbs.

Vad är det för fel på mig?
Jag kan inte sova längre. Det går inte. Jag är nära på att slumra till men då börjar hjärtat slå som om jag sprang ett marathonlopp och jag blir alldeles livrädd. Hur länge kan en människa egentligen gå utan att sova som denne ska?
Förrgårnatt: sov 3 timmar.
Igårnatt: sov 2 timmar.
Inatt: sov ingenting alls.


Känns lite sådär halvjobbigt med tanke på att jag jobbar dubbelt och däremellan har en hel massa saker att göra här hemma. Nej usch, nu får ni ta och hjälpa mig. Vad gör jag?


Kommentarer
hanna

sluta knapra koffeintabletter! försök varva ner innan du ska sova...ett bra tips: läs i en fysikbok, då somnar du garanterat!! kramar!

2009-11-20 @ 13:39:12
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0