Önskelista.

Micas önskelista 2009:

- Pengar ( Helst typ 500 000 men jag kan nöja mig med aningens mindre)
- Glasögon ( För att matcha min nya nörd-image. Och för att jag behöver ett par...)
- Digitalkamera ( Den förra dog på Kreta. RIP.)
- Kläder ( Kan man aldrig få för mycket av. Glitterklänningar, JA TACK)
- Biocheckar ( Vem får nog av bio? Dessutom går det stört många bra just nu.)
- Almanacka ( Ja, Maria. Jag vet att du ska köpa en åt mig. Men den får stå på listan iallafall)
- Smycken ( Lite fler örhängen skulle ju sitta lite fint. Speciellt i öronsnibbarna)
- Snygg pojkvän som tycker om mig på riktigt. ( Jag kan nöja mig med bara en snygg pojkvän..)
- Hundvalp. ( Han ska heta Charlie och delas med HänkyPänky)
- Resa jorden-runt ( två varv om någon verkligen vill skämma bort mig)
- Egen lägenhet ( Typ de nybyggda på Rudbecksgatan funkar fint)

För er som tycker min lista spårade ur säger jag bara; ÖNSKElista. Och för er andra som tycker det är för tidigt med en önskelista nu säger jag; Två veckor till advent= 6 veckor till julafton = INGENTING.

Vad önskar ni er?









Kommentarer
Spiderchick

sv. tack för outfit komplimangen =)

2009-11-16 @ 10:00:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0