Musiklista 2009.

Musik säger ju rätt mycket om vem man är som person. Så jag tänkte dela med mig av min musiklista för år 2009.

har gjort mig glad:
Ill be there for you - The Rembrants
har gjort mig ledsen: Whiskey lullaby – Brad Paisley feat. Alison Krauss
jag vill dansa till: Jag dansar aldrig nykter – Magnus Uggla
jag vill dansa ännu mer till: Single ladies - Beyonce
lugnar ner mig: Baby I want you – Amos Lee
jag lyssnar på för att bli pepp: Superfitta - Snook
påminner om kärlek: Everything – Michael Bublé
påminner om gamla tider: Trasdockorna - Trasdockorna
påminner om ångest: Tears in heaven – Eric Clapton
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Have it all- Jeremy Kay
lyssnas på i ilska: Fuck it - Eamon
är väldigt, väldigt bra: Free falling – John Mayer
påminner om sommardagar: Warwick avenue - Duffy
påminner om hösten: The priest - Milow
påminner om en bra film: Grand Torino- Joshua Radin
jag lyssnade på när jag var 15: Perfect – Simple plan
jag lyssnade på när jag var 17: Better togheter – Jack Johnson
jag lyssnar på just nu: You belong to me – Jason Wade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0