Jason Mraz. My future husband.

Musiksmak går verkligen i vågor. Under mitt sista år på högstadiet började jag lyssna på Jason Mraz, jag var helt fast. Kunde alla låtar utantill. Det gick dock över efter något halvår. Nu såg jag att han hade släppt en ny liveskiva så jag började lyssna och ja, nu är jag fast igen. Killen kan verkligen skriva texter, för att inte tala om att göra varierande melodier. Man kan liksom inte tröttna. Måste verkligen tipsa om min absoluta Mraz-favoritlåt.

Lucky- Jason Mraz feat. Colbie Caillat

Jag har ett rätt stort antal favoritartister just nu. Ständigt återkommande är ju John Mayer, Michael Bublé och Amos Lee. De försvinner aldrig någonsin. Tänk om de kunde slå sina musikaliska huvuden ihop och skapa lite magi tillsammans. Jag skulle smälta som smör i solsken. Nästan så jag tror jag ska skriva ett mejl till dem alla och ploppa min genialiska idé.

Har ni några favoriter?

Jason Mraz- Peace and lovefestivalen 2007. <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0