Halloweenkvällen.

Okej, mina vänner. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Varför lär man sig aldrig?
Alltid denna ångest. Alltid denna trötthet. Alltid denna känsla av dumhet. Nej, fy. Här får det bli skärpning!

Gårdagens festligheter startade i Sörby hos Ironfister. Vi sminkade varandra, drack goda viner och hade det riktigt mysigt. Därefter splittade vi upp oss och drog till de uteställen som tilltalade var och en. Själv hamnade jag på Stället vid hörnet, för ovanlighetens skull. Glömde mitt leg men vakten kände igen mig så jag kom in iallafall. ( Det är där någonstans man känner att man varit ute för mycket den senaste tiden...). Dansade resten av natten med The Best Man and Godfather. Roligt med gratis inträde om man klätt ut sig, det innebär liksom att alla, verkligen alla, klär ut sig. Stod och skakade rumpa med Kenny Starfighter, Mr Cowboy, Monsterbebisar och massa andra fantasifulla halloweenälskare.
För att sammanfatta fortsättningen av kvällen; Kebab på grillcorner, möta pappa på burgerking och traska hem. Duscha bort kylan från kroppen och ramla ner i sängen.

Nu undrar jag. Hur sjutton lyckas man få blåmärken på brösten? Utan att göra någonting?


Bilder kommer senare. Inte på brösten utan från kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0