...

Är det inte konstigt hur man fungerar? Jag var precis hos Mister. Från stunden jag såg honom till stunden vi sa hejdå har jag haft en stort leende på läpparna. Detta, trots att jag i förrgår både var rosenrasande och galet ledsen på killen. Ja, vissa människor har den inverkan på en. Ganska skönt ändå.

Just, glömt att säga att intervjuen på Satin gick jättebra. Hoppas verkligen att jag får det jobbet! vore helt underbart. Nattklubb, det är där jag hör hemma.

Nu måste jag sova. godnatt.

( Förövrigt har jag galet hög arbetsmoral och därför sjukskrev jag mig. Jag vill inte sitta på min arbetsplats och förstöra på grund av en kille som gjort mig ledsen.)



Kommentarer
Elin

Dessa karlar... De har en manipulativ, imponerande, paranoid makt över oss. Det går inte att förneka längre.

2009-11-06 @ 11:22:08
URL: http://dareling.blogg.se/
Cutebutdeadly

Du har så rätt, min vän. Så rätt!

2009-11-07 @ 11:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0