En liten lista om ingenting.

Är du kär just nu?
Nej jag är inte kär. Förälskad heter det. Och det är jag absolut.

Har du kysst någon idag?
Inatt.

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Ja det har jag.

Har du ett förhållande?
Nej, det har jag inte.

Om nej, varför inte?
För att...jag vet inte.

Hur många har du varit tillsammans med?
För många enlig de flesta, lagom enligt mig själv.

När förlorade du oskulden?
När jag var 16. Ganska exakt 4 år sedan.

När går gränsen vid otrohet?
Vid en kyss och tankar om mer.

Har du varit otrogen och om ja, varför?
Ja, det har jag. Varför? För att jag var kär i han jag var otrogen med…

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Ja, det har jag nog.

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Tog slut någon gång i juni för att han var otrogen.

Är du romantisk?
Lite mys är väl aldrig fel. Men vill inte ha rosenblad i sängen och sån skit. Levande ljus, ett glas vin och massa gos däremot. Mums.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Nej, inte det.

Är du svårflörtad?
Beror helt på vem som flörtar.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Absolut, händer rätt ofta.

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Oskar.


Hur länge höll det?
Några månader kanske, minns inte. Ska vi säga 2?

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Slagit? Det har jag säkert men bara på skoj.

Har du lekt med någons känslor?
Jo, tyvärr.

Har du haft sex med över 20 personer?
Det vill jag inte gå in på.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Från och till i nio månader.

... och ditt kortaste?
Lite över en månad.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Förhållande.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
I lekis möjligtvis.

Är du en bra pojk/flickvän
Ja, det är jag, om man får säga det själv.

Hur många har du haft sex med i år?
Lagom många.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Mister.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Jag minns inte.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Ja det har jag. Mycket dålig idé.

När fick du din första kyss?
Jag gick i högstadiet i alla fall.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Typ 25 kanske.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nej det skulle jag absolut inte vilja.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Inte namnet kanske, men skulle absolut kunna tillägna honom någonting fint.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Dumpad. Absolut.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Killar med humor, som är smarta, lugna och passionerade.

 



Kommentarer
Elin

Du har helt rätt i din kommentar! The show must go on ;D



Vi ses om en månad, ta hand om pojkarna åt mig! Och hoppas att det löser sig till det bästa med Mister... Problemet med vissa pojkar är ju att de inte förstår sitt eget bästa... ;)



Ha det underbart. Kramkram!

2009-11-08 @ 12:24:01
URL: http://dareling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0