Konsten att bli av med fulla tjejor.

Igår var jag, som sagt, på en jättemysig hemmafest, arrangerad av en mycket trevlig människa som åker iväg till Spanien i en månad. På festen fanns också en hel hög med underbara människor som jag aldrig sett men hoppas på att få se igen. En toppenfest var det helt enkelt!

Men, en liten grej pajade en hel del. En liten varelse som blev alldeles för full. Inte sådär, "oh jag springer runt och spyr och är otrevlig"-full utan mer "överkåt och inte förstår hintar"- full. Även om det låter mycket bättre, så kan jag lova er, mina vänner; No way!
Trots att jag satt i min väns knä och gjorde det mesta för att hjälpa till, trots att han sa bestämt nej upprepade gånger, trots att alla skrattade åt henne så förstod hon inte. Hon gav inte upp.

Vad gör man?
Jo, man springer runt i cirklar för att undvika henne framtill den stund är kommen och hon somnar i en soffa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0