Passion has red lips, or does it?

Jag orkar inte mer. Jag är totalt opepp på allt jag tar mig för just nu. BlackJack har blivit tråkigt, Behrn Hotell är ännu värre. Helst av allt vill jag bara krypa ner i ett varmt hål och stanna där till skolan drar igång till våren. Någon som ska med och göra mig sällskap?
Längtar så sinnessjukt till lördag då spriten åker fram, partydressen sätts på och dansmusiken spelas på högsta volym. Ska bli så skönt. Släppa allt annat och bara vara. Vara med de allra bästa.

Sitter, som vanligt, på aftonbladets hemsida och surfar runt. Hittade en artikel om vad som är avtändande på kvinnor. Såhär skrevs det;

Nätstrumpbyxor, troslöshet och röda läppar är alla med på listan bland avtändande saker.
Så lät domen när tidningen Glamour lät amerikanska singelkillar berätta om de mest avtändande attributen hos kvinnor.
Högst upp på listan kom könshår – rakat i figurer.

Visst kan jag förstå att troslöshet kanske inte ses som det sexigaste i världen. Hos alla. Kanske inte heller är det hetaste med en fantasifull figur friserad i trosorna. Men röda läppar och nätstrumpbyxor? Det är ju hur sexigt som helst. Vad är det för idioter som har fått rösta? Eller håller ni kanske med dem?

 

 



Kommentarer
Edit

Red lips makes the World go round!

2009-11-26 @ 22:06:19
URL: http://editjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0