Nedra solsken!

Av alla morgonar som finns/har funnits, varför måste solen välja morgonen då jag har jobbat till 8.00 att skina på? Den har ju legat gömd de senaste månaderna. Ursäkta mig, Gud, men det var sjukt dåligt planerat.
Nu kan jag alltså inte få någon mer sömn idag, jag får nöja mig med de 2-3 timmarna jag hann skrapa ihop innan solen blev trotsig och kikade fram. Detta kommer bli en lång dag. Mycket lång!
*Lägger till mörkläggningsgardiner i sin önskelista. Allt för sin framtida skönhetssömn*

Eftersom att jag går efter ett relativt stressigt och pressat schema har jag börjat göra massa saker samtidigt. Laga mat och leka med marker samtidigt, äta frukost och prata i telefon, chatta och blanda kort. Multitasking! Riktigt effektivt men lite halvsvårt emellanåt. Simultanförmågan är väl kanske inte den bästa.

Håller tummarna för att killarna väljer att åka till Dutchland någon annan dag än imorgon. Jag är sugen på badtunna och vin. Och deras sällskap. Måste ju fira att Ironfister har flyttat hem till fina Örebro igen. Tänk att vi alla är så sjukt fast vid den här staden, trots att vi inte vill erkänna det.
Men, som sagt, stanna hos mig istället så styr vi en riktigt trevlig kväll!

Nej, nu ska jag göra mig en hejdundrande frukost och sedan tralla iväg till Satin för lite BlackJack. För ovanlighetens skull liksom.

P.s Tänkte låta er vara smakråd i mitt beställa-glasögon-dilemma. Ni får bilder senare. D.s.


( Oerhört pigg efter nattens jobb)


Kommentarer

Skulle kanske rekommendera solglasögon med hur tanke på hur trött du ser ut =P



Men annars ngt i den stilen : http://www.modette.se/upload/tinymce/modette/2730/glas%C3%B6gon_5.JPG

2009-11-18 @ 13:33:08
Anonym

hur känns det att vara rebound?

2009-11-18 @ 23:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback