Old faces. New places.

Jag älskar mina jobb. Och då menar jag verkligen älskar. Det är så otroligt roligt att gå dit. Mums!!

Idag är det fredag den 13de och än så länge är kroppen hel. Relativt. Jag tror jag hade min otursdag igår istället. Två bulor i huvudet, en blåtira, blåmärken på armbågarna och träningsvärk i rumpan. Så nu hoppas jag att den här dagen går smärtfritt förbi.
Något som har hänt er?

En kul grej som hände igår, måste bara skriva ner den så jag inte glömmer. Som alla vet har jag spenderat min sommar på Gröna Lund. Där har vi en helt underbar chef som heter Kaj. Nu jobbade jag på Behrn igår och vem kommer in genom dörren på kvällskvisten om inte Kaj. Helt sinnessjukt. Hur stor är den chansen liksom? Inte nog med att han kom till Örebro, han kom till MITT hotell. Sedan att han känner igen mig, av alla arbetare som funnits där i sommar. 1200 arbetare och just mig känner han igen.
Lovade honom att komma tillbaks i sommar. Så nu får jag väl ta och göra det. Ett löfte är ett löfte!

Kvällen kommer förmodligen spenderas med Croupiergänget. Titta lite på när folk spelar av våra chefer pengarna och vice versa. Om det inte blir det, så tror jag på att hyra en film, köpa godis och bara mysa ner sig i soffan hos Mister. Såvida han inte är uppbokad.

Nu ska jag återgå till min ugnspannkaka med blåbär! Ha det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0