MTV.com är djävulens verk.

Hur stor är chansen att två människor, som vill ha samma jobb, båda missar samtalet från arbetsgivaren? Jag tror nästan jag tänker utfärda en liten applåd till oss båda!

Ett litet tips till alla som inte har någonting att göra. Arbetslösa eller bara lediga. Håll. Er. Borta. Från. MTV.com. Titta aldrig på deras serier. De är, på allvar, beroendeframkallande.
Jag har suttit här framför "Engaged and underage". Let me tell you all; Jag är SÅ glad att jag inte är amerikan. Och jag är SÅ glad att jag inte är oskuld och måste vara nervös för, inte bara bröllopsplaneringen, utan även att man också ska ha sex för första gången samma dag. Och jag är SÅ glad att jag har en normal familj, utan en mamma som springer efter mig dagarna i ända och en pappa som skulle slå ner varje kis som tittar åt mitt håll. Stackars unga, dumma människor!

Frågan är ju om det inte är dags att börja dagen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0