Busy, busy, busy.

Jag tänkte svara på en fråga jag fick i bloggen igår.

Är Mister din pojkvän eller? Varför skriver du inte ut hans namn istället? =)

Jag väljer att inte skriva ut hela namn och ibland figurerar jag namn för att det är MIN blogg och för att de inte har valt att vara med i den. Inte så konstigt egentligen. När de läser min blogg så vet de direkt att det är dem jag skriver om.
Till frågan om Mister är min pojkvän; Nej. Jag vet faktiskt inte vad vi är. På G? Kompisar? Han är osäker på sina känslor medan jag är stensäker. Om han någon dag bestämmer sig för att han tycker om mig, då kommer jag bli världens lyckligaste tjej. Men om inte, ja då får det vara så. Hans liv, hans val. Han vet var han har mig iallafall.


Så, då var det klart. Igår var det massor med jobb och utbildning. Hela huvudet snurrade på kvällskvisten med kortlekar och datasystem. Hur orkade man lära sig grejer i skolan under 12 år? Nu orkar jag knappt med en dag. Kul är det iallafall och människorna är riktigt roliga. Stack hem till mister för att rensa huvudet lite framför en totalt värdelös film. Ordet Girlpower togs till en helt ny nivå.

Idag blir det ännu mer utbildning. 13.30-16.30 och sedan 18.00-22.00. Har en känsla av att jag kommer rasa ned i sängen efter det. Tur, som sagt, att det är roligt!

Ha en bra dag, hörrni!



Kommentarer
em

Mikaeeela, I miss you! Ditt jobb verkar som det kommer va kul!

2009-11-12 @ 14:22:44
Cutebutdeadly

Oooh, babe! Jag saknar dig också. Massor<3 Jobbet äääääger!

2009-11-12 @ 16:45:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0