Berhn hotell inatt, be there.

Har jag inte berättat att jag fick jobbet på Berhn? Jisses vad jag ligger efter. Börjar ikväll och går brevid. 22.30-07.30 känns som de tiderna då man är på topp. Not. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla ögonen öppna och vara trevlig mot gästerna. Får hoppas man hamnar i ett sådant där överpiggt stadie där man bara kör på. Hela natten. Ska köpa massa koffeintabletter som min vän Hannes tipsade om. Vet dock inte hur de fungerar, någon som vet?

Gårdagen spenderades i soffan med lagom mycket energi. Sov bara ett fåtal timmar på hela helgen så man var inte sådär superpigg. Låg framför all skit man kan tänka sig, men skönt var det. Tog mig även en tripp till Sofi för tedrickning, pepparkaksbak och massa snack. Underbara människa!

Innan arbetet idag ska jag kila hem till min far och köpa en ny telefon. Han har tydligen bestämt sig för att det vore dumt att betala 800 kronor för en reparation av min gamla, så istället vill han köpa mig en ny för 1600. Makes sense? Det får bli hans problem. Jag blir glad hur som helst. Har satt sikte på en lila slidemobil, matcha höstens färger liksom. Den här lilla grejen blir det:



Nej, nu ska jag sluta tråka ut er och sätta i mig lite frukost innan jag lägger mig i soffan med min nya bok, Lejonflickan. ( Har kommit in i en period där jag läser. Jämt).

En liten ordbok till Mister:
Dissa= Inte höra av sig, inte svara, inte bry sig.
Playa= Leka med flickors hjärtan. Ofta genom att "dissa".
Bullshit= Skitsnack. Ungefär det du pysslar med.



Kommentarer
Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg? Och kanske lov?:)

kram . ♥

2009-11-02 @ 12:22:35
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Emelie

Grattis!! =)

2009-11-02 @ 17:48:15
hanna

snäll pappa du har! lycka till på jobbet!

2009-11-02 @ 19:05:44
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0