Stockholm dag 1.

Nu är dag 1 i staden snart över. Jag har verkligen varit igång från 7 på morgonen till nu, nonstop. Tror seriöst aldrig någonsin jag har varit såhär trött eller haft såhär ont i huvudet någonsin förut. Men gud vad jag har fått saker uträttade. Utbildningen drog över med en timme så jag drog direkt till Slussen för att möta min militärsparv som låg i hamn. Fick mig en rundvandring ombord på en och en halv båt skulle man kunna säga. Ganska fascinerande faktiskt. Måste tipsa alla mina singeltöser därute, ska ni hitta pojke så är det rätt ställe att börja leta på!
Hur som helst, efter att ha varit lite social där stack jag "hem", dvs till Lena för att fortsätta min jakt på lägenhet. Fick ett napp och har nu kommit hem efter att ha tittat på den sötaste, mysigaste lyan någonsin. Synd bara att den går på 4200 i månaden... Men jag löser det, för den ska jag banne mig ha. Helt perfekt! Annars har jag en plan B och ska på en annan imorgon.

Imorgon ska jag också hinna med att åka till Ungdomshotellet, träffa älsklingen och lära känna stockholm i lite lugnare tempo.

Måste säga, än en gång, att jag hatar att sova själv. Hatar är inte rätt ord, för det är starkare än så. Jag verkligen LÄNGTAR efter att få krypa ner brevid Henriks kropp och bara höra hans andetag brevid mig. Jag vill aldrig mer behöva sova själv. Jag vägrar.

Men nu ska jag lägga mig och försöka vila bort min huvudvärk. Hej!

( Råkade förövrigt skicka iväg ett sms som legat i utkorgen i flera månader, vilket var lite pinsamt. Förlåt Erik om du blev upprörd, absolut inte min mening. Jag önskar dig allt gott i livet så kanske vi ses på något sjukhus i framtiden.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0