Sommarjobb.

Så, då var sommarjobbet på Grönan kirrat. Det som återstår nu är bostadsproblemet. Får bo hos Sofie i två veckor och sedan blir det att fixa annat. Ska höra med ungdomsbostäder som de har i Stockholm och i värsta fall blir det att bo hos mammas bästa kompis, Lena.

Håller också på att fixat så att Henrik kan hänga med mig till storstaden, för inte sjutton klarar jag mig där själv. Dessutom vill jag inte klara mig själv. Jag vill ha honom runt mig hela tiden, oavsett var jag befinner mig.

Inför hösten planeras lite skola igen. Har sökt sjuksköterskeutbildningen igen i Örebro, Sundsvall och i Jönköping. Har även sökt Lantbrukarutbildning i Värnamo. Jag ändrar livet och planerna beroende på var jag kommer in. Just nu ligger bonde och barnmorska ganska jämsides i vad jag helst vill bli. Det enda jag är hundra på är att jag vill flytta ut ur huset och in i mitt egna crib.

Nu vankas lek med nya internetet, väntan på att min babe ska ringa och lite Talang med familjen. Ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0