Mot storstaden.

Nu är jag strax påväg bortåt igen. Har verkligen tusen saker att göra under dessa fyra dagar i storstaden innan det blir att flytta upp och börja sommaren på allvar. Lägenheter som ska besökas, utbildningar som ska gås, kompisar som man ska träffa och olika kort som ska införskaffas. Ska nog gå om man planerar tiden väl.
Imorgon står iallafall Badankan, Grönalund-utbildning steg 2 och lägenhetscheck på schemat. Hoppas att jag kan få titta in hos pojkvännens broder för att pussa lite på honom också, inte brodern utan Henrik då alltså... Kom ut fel.
Ser ut att bli en toppendag!

Förövrigt kan jag tipsa om en riktigt mysig film som jag har sett tusen gånger om vid det här laget. "27 dresses". Jag vet att den inte är ny, men fortfarande underbart fin. Får mig att vilja gifta mig nu. På momangen. Men jag tror jag väntar ett tag till, iallafall så jag har lite pengar i bagaget och kan få till ett riktigt stort och pampigt bröllop. ( Vi räknade ut att det skulle gå på strax under 300 000 sträcket om vi ska ha allt vi vill...) Så, bara att börja spara för att lyckas.

Nej, det sista ska packas! Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0