Grönan.

Nu är det över. Eller inte nu, utan i tisdagseftermiddag. Men nu skriver jag ju om det. Hur som helst, tänkte berätta lite vad vi fick göra, så folk vet om dom ska dit i framtiden.

Audition på Gröna Lund gick alltså till på följade vis. Först fick vi lite allmän information om tivolit och dess ideologi. Tog väl en dryg halvtimme och var ganska inspirerande faktiskt. Efter detta fick vi intervjua vår bordsgranne och sedan berätta för gänget om denne ( vi var indelade i två grupper om 13 pers). Själv fick jag presentera en grabb som var helt galet rolig, estet och hade drömmar om att bli mattelärare...Hur det gick ihop vet jag inte, men kul var det. Momentet som földe var ett associationsmoment. Vi fick tre ord; Service i världsklass, Ansvarsamhet och stress. Runt dessa skulle vi skriva 10 ord och sedan läsa upp dessa. Ganska svårt men det gick galant. Sedan var det dags för en scenarium-uppgift. Intervjuaren gav oss 5 scenarium som kunde uppstå på Grönan och vi fick själva berätta hur vi skulle agera. Väldigt svårt att veta vad de vill ha för svar så det var bara att göra sitt bästa. Tror jag kuggade ganska hårt där, med tanke på att jag är för snäll för att säga nej till för korta barn, besvikna kunder och fulla män...Så håll tummarna för mig där!
Ja, sist men inte minst fick vi ha en enskild avstämning där vi fick berätta varför just "Jag" skulle få jobbet.

Kort sagt, en intensiv men fruktansvärt rolig dag. Många roliga människor där och jag hoppas av hela mitt hjärta att jobbet blir mitt. Fy sjutton vilken sommar jag skulle få isåfall! Nu är det bara väntan på att de ska höra av sig kvar...

Det var allt. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0