Grattis Joel!

Idag är Joels stora dag. Lillsparveln fyller 20.
Blir middag hemma hos honom och sedan utgång, beroende på om det finns några roliga ställen som har öppet på tisdagar nu när Satin har stängt.
Grattis till honom hur som helst!

Klippte mig igår. Trodde det skulle behövas eftersom att jag gjorde det sist i Umeå i december eller om det var november, men frisören tyckte håret såg nyklippt ut. Skumt. Hur som helst, nu har jag fixat luggen och klippt upp det mer, något de inte verkade kunna alls däruppe. Back to normal nu alltså. Funderar lite över huruvida man ska orka färga in lite ljusare slingor nu innan sommaren, vi får se hur det blir.

Är ruskigt sugen på att åka bort någonstans ett tag. Sundsvall lockar, Jönköping lockar, Stockholm lockar samt dalarna. Vet inte vilken ände jag ska börja i. Stockholm är visseligen inbokat till Juli, när min man är där och jobbar på kollo. Dalarna var ett jädra tag sedan och jag saknar mina masar och kullor så det börjar bli lite jobbigt. Jönköping har ju tagit beslag på min Alice så dit måste jag ju bege mig snart, innan vi glömmer bort varandra. Ja, och i sundvall finns ju Jensabiten som jag också saknar sönder...
Vad göra?

Utlandsresan ligger på lite osäker mark just nu. Försäkringspengar som inte rullar in, skattepengar som tar lite väl lång tid på sig och ja, timvik-lön är inget att skryta med. Så vi får väl se när det bär av utanför Sveriges gränser, snart förhoppningsvis.

Nu ska jag till "Partaj" innan det blir dags för Joel! Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0