1 månad av kärlek.

Igår firade jag och mannen en månad tillsammans. Hur vi kom fram till vilket datum som gäller...det är en historia för sig. Hur som helst. Fick jordens frukost på sängen ( har säkert nämnt att han är kock, men det tåls att nämnas igen.) med alltifrån jordgubbssmooties till päronsticks. Dagen kunde inte börjat bättre. Tyvärr var vädret emot oss och det blev en dag framför tv:n med Vänner, Top Chef och Top Model. Kalasmysigt.

Har precis fått veta att jag inte har något sommarjobb i sommar, utöver mina timvik men dem kommer man inte så långt med. Så, nu gäller det att börja leta igen. Känns ju jättekul. Någon som har ideer?

Babe åkte till Sthlm idag så jag har hela huset för mig själv idag. Jag som hatar att vara själv. Jaja, det handlar ju trots allt bara om en natt. Man ska ju sakna varandra emellanåt har jag hört. Vad det nu ska vara bra för. Jag saknar honom ju så fort han inte är inom en radie på 3 meter.

Nu blir det till att laga lite lax. So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0