Vitt vin och sommarjobb.

Här sitter jag i min ensamhet. I en lägenhet stor nog för ett helt fotbollslag. Jag sitter här med mitt vinglas och försöker få tiden att gå tills min syster behagar titta hem från festen i Kumla. Tänkte kika lite på Legally blonde 2 om jag inte blivit för full eller somnat vid det laget. Gud vilken underbar fredag, och nej, jag är faktiskt inte ironisk. Himlans skönt att avsluta en kväll med att bara sitta vid datorn, med en katt i knät och vinet brevid och bara göra ingenting. Bara tänka.

Förövrigt gick intervjun i Frövi gallant. Jag fick jobbet, med råge. Körde över både sjuksköterskor och undersköterskor med enbart min charm. Typ. Fick hur som helst jobbet och nu känner jag att jag börjar ordna upp mitt liv på riktigt. Börjar jobba v.13. Yay!

Fest imorrn. Varför är alla så negativa mot mitt tema?

Alla barnen läste läxorna utom erik, han gjöt en kuk.

Hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0