Påsken.

Påsken närmar sig. Det känns skönt. 10 dagar lite drygt i Sundsvall för att spendera lite kvalitetstid med min Erik. Hur mycket man kan hitta på i sundsvall återstår att se, men jag ser hur som helst fram emot det.
Och jag har kommit på vad jag önskar mig i mitt påskägg, men det säger jag inte högt.

Annars händer inte så värst mycket, eller nu ljög jag, men inte så mycket jag vill snacka om. Fick jobb som besöksintervjuare här i stan. Ska intervjua snusare, dock inte om snus utan mer om reklam och grupptryck. Så snusar du eller känner du någon som snusar, hör gärna av dig.

I helgen åker min kära mor och min "styvfar" till england. Vi tar nog tillfället i akt och styr party, eller det gör vi garanterat. Temat ser ut att bli något i stil med filmkaraktärer eller Hollywood. Vi får se vad vi trollar fram ur vår idébox. Kul blir det iallafall. Så, ännu en festhelg på gång. Fredagen blir det hampetorp med mina underbara vänner.

( ja, jag vet att jag redan nämnt allt det här, men vaffan.)


Hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0