Träningsvärk och ett tack till vännerna!

Igår var jag hurtig och följde med min syster till gymmet. För er som känner mig kan detta komma som en chock då träning egentligen inte är min grej och framförallt inte gym, då det är helt fruktansvärt tråkigt. Hur som helst, jag gick dit. Jag tränade. Och nu har jag en brutal träningsvärk i hela magen.
Jag har då alltid sagt att träning är onödigt när man redan är smal och redo för beachen 09...Men jag får väl fortsätta ställa upp för att göra systra min glad.

Jag måste verkligen tacka Alice, Sofie och Pontus för att ni står ut med mig. Ni lyssnar, ni ger tips och ni är verkligen dom bästa vännerna man kan ha. Framförallt Sofie som delar alla känslor. Är jag arg på någon så delar hon den ilskan, vilket är helt underbart och på så sätt är vi är väldigt lika varandra. ( utöver vår svartsjuka, oro och frustration över killar:P)

Nu ska jag lägga mig framför tvn och vila min mage lite. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0