Jobbdags.

Äntligen kan jag köra igång. Ringde Norrby Hemmet eftersom Solliden var så brutalt sega på att höra av sig så jag fick en intervju i eftermiddags och imorgon börjar jag. Det är lite så jag jobbar, snabba bud!
Ska bli skönt att få något att ägna dagarna åt, utöver tvtittande och läsning.
Kul att bli arbetskamrat med min bästaste Sofie också, lär göra sommaren ännu bättre än den förhoppningvis skulle ha blivit innan. Utöver resorna utomlands och festivalerna då alltså.

Gårdagen ägnades i Karlstad, om jag inte redan nämnt det. Sofie och Mica gjorde Holken osäker med våra unga smärta kroppar där bland pensionärerna som dansade omkring. Svänzons var över förväntan, inte bara snygga utan riktigt duktiga på det dom pysslar med också. Bra jobbat, Jens!
Sofie saknar redan deras lullaby-sjungande på bussen hem. Ja, vi fick faktiskt åka turnébussen. Lite smått status till oss där. Ha!

Nu ska jag återgå till vännerna på MSN för att sedan dra mig bort mot ballar av stål. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0