Helgens äventyr.

Ja, mycket har hänt men inte så mycket som jag tänker ta upp här och nu.

Fredagskvällen började med en förfest nere i källaren med min syster, Tequila Rose och sällskapsspel. Mycket trivsamt. Fortsatte gjorde kvällen på Thao med mina kära pojkar. Träffade även Juhlin, Johan och några andra frisbee/citygruppenfolk. Vi hade väl trevligt en stund. Innan Mr. T ( Sofie vet vem jag pratar om...) börjar med sitt klassiska dampryck. Var väl kul första gången men mannen vet ta mig sjutton aldrig när han går över gränsen. Efter ett tag frågade jag vad han höll på med, personliga påhopp känns liksom inte så kul efter några timmar, och fick svaret att jag behövde tas ned på jorden. Ja, men gud så underbart att han, som inte har träffat mig på över ett år, tar på sig den rollen att göra just det. Nere på jorden har jag stått under hela mitt liv, och trot eller ej, men självförtroende har aldrig varit min grej.

Gårdagen spenderades i goda vänners sällskap framför melodifestivalen. Vi hade riktigt mysigt faktiskt, med tanke på omständigheterna. Chilinötter, fulla vänner och en massa skitsnack om ingenting alls. How I love my friends.

Nu ser jag fram emot nästa helg. Blir party i Hampetorp samt temafest hemma hos oss. Ska bli så roligt så.

So long.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0