Enjoy!

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Hanne Micaela Svedenberg
Smeknamn:
Mica, Lillen, Mican.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Finns fruktansvärt många. Men Michael Bublé är någon som alltid lyckas få mig till tårar.
Beroende av:
Vänner, sällskap, godis, min telefon.
Vad tror folk om dig?:
Att jag har sinnessjukt självförtroende och ser mig själv som jordens gudinna, har jag förstått.
Stämmer det?:
Jag tror på mig själv men jag har verkligen inte den typen av självförtroende. Så nej, inte det minsta sant.
Vad får du oftast komplimanger för?:
Att jag är en snäll och hjälpsam människa. Kroppsdelar: Ögonen och brösten.
Vad säger du för att imponera på någon?:
Jag är ärlig och säger det som passar just den personen.
Hur imponerar man på dig?:
Man är rolig, pratsam och snäll.
Brukar du skratta för dig själv?:
Ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"God morgon gumman! Hoppas du får en bra dag! Puss" Från Sofie.
Var bor du?:
Örebro
Trivs du där?:
Jo vars.
Äger du några converse:
Jo ett par stycken.
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider eller sprit.
Brukar du bli för full:
Det händer.
Vad har du för mobil operatör:
Parlino.
Är du allergisk mot något:
Katter, gluten, laktos.
Har du haft sex idag:
haha, nej det har jag inte!
Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Mica"
Vem ringde du senast?:
Alice.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Vi pratade nog mest skit om killar.
Antal timmar sömn inatt:
8 timmar.
Sov du ensam:
Ja det gjorde jag.
Brukar du komma i tid:
jag försöker i alla fall.
När mår du bra:
När jag umgås med mina vänner eller med mannen jag kärlekar.
När blev du fotad senast:
Igår tog Pontus bild på mig. Dumunge!:P
Hur känner du dig nu:
Trött men glad.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
Jag hatar fötter.
Vad saknar du:
Erik, Umeå.
Hade du en bra kväll igår:
Ja absolut! En toppenkväll. Konsert, trevligt folk. Kan inte bli bättre.
Favorit dryck på morgonen:
Te!
Rakar du benen:
Yesbox.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Vid tolvsnåret.
Är du blyg?:
Nej det vill jag inte påstå.
Sysslar du med någon idrott:
Inte direkt.
Vill du hellre ha mail än brev:
Mail är lättare men brev är mer personligt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Absolut!
Har du spytt offentligt:
Ja, det har hänt.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Förmodligen bara ha sex med någon brud...och lära mig kissa stående!
Är du nöjd med ditt liv:
Inte just nu, nu är det nog det tråkigaste livet någon kan leva. Men jag är nöjd med mycket i det. Mina vänner är ju oslagbara.
Är du bortskämd:
Nej, inte så värst.
Vad gör du i morgon:
Jag gör nog inte så mycket alls. Går på Yoga tror jag!
Vad är det värsta du vet?:
Svartsjuka, ensamhet, mörker och döden.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Just nu, 200 kanske. Max!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Jag gillar Lauren Conrad för att hon verkligen satsar på sin karriär.
Vad längtar du till?:
Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det har jag verkligen!
Vad är det finaste du fått?:
Oj, jag vet verkligen inte. Har fått massa fint i mina dagar!
En speciell dag du minns:
Studenten!
Hur gammal är du:
20.
Tycker du om någon just nu:
Absolut. Mer än någonsin.
Du samlar på:
katter, haha.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Alice!
Gillar du golf:
Inte direk.t
Vilken tid gick du upp idag:
Halv nio.
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.
Har du strumpor på dig nu:
Japp.
Är det okej att gråta:
Ja?
När grät du senast:
Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa och spara.
Bär du glasögon eller linser:
Linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
halv 10 typ.
Har du piercing:

Har hål i öronen och i naveln.
Vill du gifta dig:
Absolut!
Vill du ha barn:
Ja.
Solar du ofta: 
Inte ofta, men det händer.
Är du bra på att laga mat:
Inte direkt, men jag lär mig.
Är du flygrädd:
Nej.
Hur vig är du:
Har varit vigare, så att säga.
Är du musikalisk?:
Ja det är jag.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.
Vilken är din favoritglass:
Piggelin.
Tror du på ett liv efter döden:
Jag har ingen som helst aning.
Tycker du om sushi:
Njea, inget för mig.
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Har du tandläkarskräck:
Inte dirket.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Varken eller. Dagmänniska.
Vilken ögonfärg har du:
Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, det har hänt.
Biter du på naglarna:
Tyvärr.
Röker du:
Sällan.
Hur ofta tränar/motionerar du:
När jag hinner/orkar/kan/vill.
Senaste låt du hörde:

Lyssnar på "Wont let me go"- Amos lee just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0