Dreggel och gråt.

Efter duschen nyss målade jag en smiley på fönsterrutans imma. Imman började rinna och smileysen såg ut som att han både grät och dregglade. Jag undrar om det betyder något... Kanske jag får jobbet på handikappskollot. Det vore ju inte så roligt kanske. Men o andra sidan kanske det inte betyder ett dugg...
( för er som inte är så smarta så menar jag såklart att tårarna representerar min brutala olycka ifall jag får jobbet och dregglet representerar de handikappade...)


Var på bio med min modiga kamrat (mohaha...). Vi fick biljetter av Stefan på Slumdog Millionaire till idag. Så vi gick. Den var precis lika bra som förra gången jag såg den, kanske lite bättre till och med, då jag nu förstod vad den handlade om.
Annars har jag bara varit på soc idag och läst ut en sjukt bra bok. Den gjorde mig helt knäpp i huvudet och jag börjar nu tycka incest är helt okej. Jag skyller på att jag är estet och lagd åt det störda hållet.

Nu ska jag bege mig ned i min källare för att påbörja en ny bok. Mitt liv är verkligen superjobbigt just nu. So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0