Den kommande helgen.

Tänkte att om någon är intresserad av var jag kommer befinna mig under helgen så ska ni få veta.
Fredag: Utgång med min Sofie, Martha och min Sparv. Destination är ännu oklar men det lutar väl åt Klaras eller Satin.
Lördag: Dagen är fri, förmodligen uppbokad med bakfylla men det återstår ju att se. Kvällen spenderas hos Ida på 18års middag.
Söndag: Förmiddagen fri och sedan drar jag, familjen och Sofie till Karlstad för att kika in staden samt lyssna på exets(Jens) konsert som hålls på Holken där.

Ja, som ni ser kommer min helg rocka. Den kommer förmodligen bli lika bra som den förra, med lite mer aktiviteter och mer alkohol.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0