Värmeslag och kvällsunderhållning.

Idag är jag ledig. Men jag känner inte för att gå ut. Värmen tar fortfarande kol på mig. Planerna på att flytta till ett djurhjälpcenter i Spanien till hösten börjar sakterliga försvinna och kännas ganska omöjliga. Värme är ingenting jag hanterar superbra längre. Börjar känna mig som en gammal klemakterietant. Usch.

Hur som helst. Idag ryktades det om parkteater med Johan, vi får se om erbjudandet ligger kvar till kvällen. Annars blir det väl att hänga här. Kolla på massa filmer. Såg en till bra film igår förövrigt; Minis first time. Gick på tv i förrgår men jag missade så jag tog ned den. Väldigt bra. Väldigt oväntad. Jag gillade den.

Bara några dagar kvar till min älskling kommer hem. Saknar honom så hemskt. Hoppas vi kan jobba på det här och att inte norrtälje fått dig på andra tankar. Jag börjar bli rädd.

Nej, nu blir det frukost och mer film. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0