Världens bästa vänner.

Jag har sagt det förr men jag säger det igen; jag har två av världens bästa vänner. Alice hjälper mig med allt och finns alltid där när jag behöver henne, precis som jag alltid finns där för henne. Tänka sig att vi känt varandra i närmare 10 år, är det inte galet?
Och Johan, min nyfunna stockholms vän. Helt underbar på alla sätt och vis. Han får mig på humör, vad som än kan ha tänkats hänt under dagen. Är så glad att jag har hittat dig. Tack för att du lyssnade igår.


Igår fick jag ett chockbesked utan dess like. Jag kommer inte skriva om det nu, utan tar det senare då jag verkligen inte har tiden just för stunden.

Ska nämnligen ut med Johan och göra stockholms museum. Kan slå vad om att det kommer bli en sjukt bra dag med många skratt och roliga pratstunder. Ja just, så ska vi fira en försenad midsommar också, med sill och potatis. Tyvärr är systemet stängt så det lär inte bli någon nubbe, även om den hade suttit bättre idag än någonsin.

Och Henrik. Jag saknar dig. Jag vill ha dig hos mig, nu och jämt. Kom hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0