Klagomål och en trevlig söndagskväll.

Den här bloggen kommer snart förvandlas till en oas av klagomål. Men det får det vara, en liten stund. Jag kan inte göra glass. Jag vill inte göra glass. Jag kan inte sova själv. Jag vill inte sova själv. Framförallt vill jag inte vara över 20 mil bort från mannen som får mig att skina som en sol. Som får mig att må så bra som ingen annan kan. Som får mig att klara av dagarna utan att dö av tristess. Jag klarar det inte. Kommer han inte på onsdag så åker jag hem.

Skrev idag ett mejl till en av mina chefer och bad om en förflyttning till foto eller attraktion. Där skulle jag åtminståne göra ett bra jobb och hålla skenet uppe dagarna i ända. Inga sura tonåringar som gnäller över att de fått vänta ett par minuter på en sockervadd eller en glass. Det vore underbart!

Igår hade jag en toppenkväll. Först kom Sparv på besök. Vi kollade på The Hills ( tänka sig att en machomilitär kan tänka sig kika på sånt) och åt glass med hallon. Efter att han flytt sin kos kom min kära arbetskamrat Johan förbi. Eller ja, förbi och förbi. Han blev kvar till halv 4 på morgonkvisten. Blev Extreme Movie och en hel massa youtube, musik och bilder.
Ja, det var en himlans trevlig kväll!

Nu väntar topmodell, the hills och lite mat. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0