Afterwork och monsterpass.

Afterworken igår var toppen. Blev dock inte med Magnus utan med brudarna från jobbet. Vi satte oss först på en brygga i djurgården och drack lite medan solen gick ned över Stockholm. Efter denna mysstund fortsatte vi vidare mot slussen/gamla staden. Blev efter mycket letande en irländsk pub som hette O'connells. Mysigt må jag säga!
Fick ett harem av lastbilssnubbar efter oss också. Men sådant hör väl Stockholm till, kan jag tro.

Att gå ut kvällen innan man ska jobba är dumt. Jättedumt. Även om man börjar vid 17. Jag är slut i huvudet och kroppen. Jag vill helst bara ligga i min säng och äta chips och vara onyttig. Detta trots att jag knappt drack någonting. Ibland får man skämmas.

Idag ska jag som sagt jobba, till stängning, vilket innebär till 24 officiellt men man är aldrig klar förän vid ettsnåret. Så, underbar kväll att se fram emot med andra ord. Tur att vi alla där har Sommarkrysset att se fram emot.

Om några dagar kommer Henrik hem. Jag börjar bli nervös men jag hoppas allt är bra mellan oss. 3 veckor ifrån varandra är en väldigt lång tid, speciellt om man är paranoid som jag och tolkar minsta förändring på röstläge som ett kommande break-up. Men jag hoppas allt blir bra. För fy sjutton vad jag tycker om den mannen!

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0