Monsterpass dag 2 plus lite kuriosa.

Monsterpass dag 2 på ingång. Tror jag tänker vara så fräck att jag tar ledigt imorgon. Är helt slut. Orkar knappt äta. Men får se hur det är imorgon. Idag blir det 13.45-22.20 iallafall.

Jag gjorde en liten lista för er att roa er med. 20 saker ni inte visste om mig;

1. Jag har komplex för mina fötter, mina ben och mina armar som härstammar från jugoslavien, dvs ludna. 

2. Jag har haft 6 riktiga jobb såhär långt; Städerska, Omvårdare, Garderobiär, Diskplockare, Vaktmästare och Kioskbiträde. 

3. Jag är besatt av gravida kvinnor. Jag ser dem överallt och tycker det är så underbart vackert med de gravida magarna. Jag vill själv ha barn snart, inom 3 år i alla fall. 

4. Jag har bara sagt ”jag älskar dig” i två av alla mina förhållanden. Varav jag menat det i ett av dem. Jag är väldigt försiktig med orden och säger de därför nästintill aldrig. 

5. Jag har lätt för språk och dialekter. Kan prata alla Sveriges utmärkande dialekter och tycker det är sjukt charmigt med dem. Därför jag älskar dalarna och norrland så mycket. 

6. Jag har ett hemskt humör. Verkligen vedervärdigt. Jag hade aldrig klarat av att ha ett förhållande med mig själv. När jag blir arg/sur så blir jag tyst. Knäpptyst. Sätter mig i ett hörn och bara är tyst. 

7. Det som attraherar mig hos killar är definitivt talang. De ska inspirera och vara duktiga på det gör. Smarta, drivna och talangfulla helt enkelt. 

8. Jag kan vissla mellan tänderna. 

9. Jag har flyttat 17 gånger på 20 år. 

10. Jag vill gärna ha ett arbete där jag får resa utomlands och arbeta mycket, vilket jag hoppas kunna göra som barnmorska. 

11. Jag är galet beskyddande mot de jag tycker om. De får inte såras på något sätt och därför gör jag vad som krävs för att de ska slippa. 

12. Jag vill bosätta mig i en mysig stuga mitt ute i ingenstans med min familj och massa djur. Gärna någon sameby eller någonstans i dalarna. 

13. Älskar teknade, animerade filmer. Shrek, Ice Age, Hitta Nemo, Coraline, Björnbröder, Skönheten och odjuret osv. 

14. Älskar också dåliga serier så som The bachelor, Top model, Bonde söker fru. 

15. Fick min första kyss vid 15 års ålder. Jag var hemskt nervös och det kunde inte blivit mer pinsamt. 

16. Jag är agnostiker, jag vet inte vad jag tror men jag tror att något finns. Inte en gud kanske men något liknande. Däremot finns det mycket genom religion jag tycker är bra och tänkvärt. Dessutom vill jag absolut gifta mig kyrkligt, att mina barn ska döpas och jag vill absolut ha en kyrklig begravning. 

17. Jag kan inte med känslosamma samtal. Jag är bra mycket bättre på att skriva vad jag tycker och tänker istället för att säga det högt. 

18. Är väldigt lättirriterad. Folk som pratar för mycket, är för tysta, luktar äckligt, tuggar med öppen mun, ser annorlunda ut...de går bort. Jag blir seriöst arg på dem för hur de för sig, ser ut eller pratar. Idiotiskt, jag vet. 

19. Jag är hypokondriker och tror alltid jag är sjuk. 

20. Jag kan få riktig panik när jag saknar något/någon. Sån panik som gör att jag inte kan sova, inte kan tänka klart. Det kan vara riktigt jobbigt om det händer när det är omöjligt att göra något åt saken. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0