Midsommarplaner, anyone?

Nu sitter jag här i regniga stockholm och planerar min midsommarkväll. Vad gör man häruppe på sommarens festligaste dag? Åker ut i skärgården? Går på krogen? Sitter hemma och bara myser med sill och potäter?
Hur som helst kommer förhoppningsvis min bästaste Alice på besök. Vi har inte setts på ett år, och nej, jag överdriver inte. Tur att vi är så sjukt bra vänner att vi håller kontakten och pratas vid flera gånger i veckan. Utan henne vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Jag hade förmodligen begått misstag dagligen helt i onödan. Men nu, nu får jag utskällningar av henne ifall jag har fel planer på gång. Perfekt!
Vad jag ville komma fram till var egentligen, vad ska vi göra? Tips vore trevligt!

Imorgon vankas Grönalund jobb och jag ser fram emot det. Börjar sakna alla glada barn och roliga arbetskamrater, även om man blir så stressad att man svettas blod varje dag. Det har sin charm på något udda vis. Lite som Corona ungefär.
Så nu vet ni var ni hittar mig imorgon alltså.

Nu ska jag återgå till mitt Bachelorette-maraton som jag har här i sängen. Ha det!


Kommentarer
Anonym

man tar sig så långt bort från stan som möjligt på midsommar typ åker till dalarna hehe

2009-06-16 @ 12:13:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0