Mardrömmar.

Jag har fått hemska mardrömmar. Inte lite halvläskiga utan jag vaknar i panik.
Inatt låg jag i en kanal och gjorde allt för att jag och Henrik inte skulle bli upptäckta. Vi simmade långt under ytan så det inte skulle synas på vattenytan. Vi la oss i vassbuskage för att kunna andas men luften därinne var så kvav att det knappt gick. Runt kanalen sprang soldater med vapen för att döda allt levande. Runt oss fanns lik i mängder och jag gjorde allt för att inte titta.
Igår bodde jag i ett höghus där grannarna ställde till med bråk och slagsmål nätterna i ända. Jag var fast i min lägenhet då jag inte vågade gå ut. Jag samlade alla granngårdens barn in i min lilla lägenhet för att de skulle slippa höra vad deras föräldrar bråkade om.
Natten innan det blev Henrik mördad av min mamma och hennes sambo. Ingen berättade så jag letade frebrilt efter honom men kunde inte se honom någonstans. När jag förstod att han var död gjode jag allt i min makt för att kunna hämnas men det slutade med att jag också blev dödad.

Nå, någon som vet vad dessa drömmar betyder? Jag vill gärna bli av med dem...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0