Hett i storstaden.

Nu får det sluta vara så varmt. Jag pallar inte. Gå runt och svettas dagarna i ända är inte så roligt. Speciellt inte på jobbet i tajta blåa skjortor. Fy!
Var tvungen att sjukskriva mig från jobbet igår då värmen tog ut all sin kraft på mig. Jag kunde knappt stå upp så det var nog ett vettigt beslut att gå hem. Får väl se hur det går resten av veckan.

Såg en sinnessjukt bra film idag. "He's just not that into you" som var lite som Love actually i upplägget. Flera historier som vävs samman. Handlade om hur killar fungerar i dejting och relationer. Mycket bra argument och tips i de där replikerna, vill jag lova. Lite hemska sanningar som vi tjejer behövde höra.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Ligga framför Mommas boys, Ett Herrans Liv och lite serier av olika slag. Ladda upp inför en heldag i solen imorgon.

Hej!


Kommentarer
Andreas

När får vi se bild på dig i uniform? ;D

2009-06-30 @ 17:15:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0