Utkast: Mycket saker ...

Mycket saker på gång nu. Inte bara med studieplaner och flytt norrut. Massa roliga saker kvar att göra under sommaren
 
På fredag ska jag på HarryPotter-filmen med Emelie, hennes syster och kusin. En resa med henne och hennes familj, med Cinderella. Partaj i min lägenhet på söndag. En kort hemresa vankas också.
Så, jag har lite att stå i iallafall. Och tro det eller ej, men jag börjar tycka det är lite skönt att vara själv emellanåt.

Fick just ett samtal från min läkare. Hon undrade om jag vill vara med i en undersökning som ger gratis livmodershalscancer-vaccin. Vem tackar nej till det? Ger mig dessutom gratis hemresor under 3, 5 år från Sundsvall. Jag har gjort att bra val känner jag. Trots att jag drog en liten lögn. Liten bara. Hoppas jag inte dör av den lögnen bara.

Idag blir det arbete. Till halv tolv. Vilket innebär att jag kommer innanför min dörr vid ett snåret. Underbara dag. Hoppas folk är trevliga och att jag får jobba med mina favoriter. If that is the case, så kommer den här dagen äga!

Förövrigt börjar jag sakna Johan. Nu får du komma tillbaks till jobbet.
Hej!


Kommentarer
Christian

Såg att det blir en hemfärd till Sundsvall inom kort, får säga till när så man kanske kan ses =)

2009-07-16 @ 00:05:45
URL: http://widelund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0