Djuriska grönalundare.

Igår var toppen. Verkligen en såndär dag då man bara vill fortsätta vara vaken. Började med att träffa min syster vid T-centralen. Drog med mig henne till GrönaLund för att åka lite roliga karuseller och bergodalbanor. Snyggaste korten vi köpte på oss själva, där vi som vanligt lyckas sätta minerna aningens bättre än alla andra. När vi tröttnade på allt regn och rusk på djurgården drog vi oss vidare till stan för att strosa lite.
Sofie gjorde misstaget att visa mig Designertorget sist hon var här, så vi fastnade där (jag och maria alltså) och ville köpa precis allt. Hela sortimentet. Och tillslut åkte hon hem. Lite tråkigt.

Men jag hade ju magnus som kom senare. Tittade på Black Water samt My Bloody Valentine och hade det mysigt. Skönt att se honom igen. Han är en sådan person man nästintill vill ha en daglig dos av.  

Dagen på jobbet var nog bland det roligaste jag har varit med om. Att placera mig och Bosse ihop med snyggPeter är nog det dummaste Grönan kan göra. Det är som gjort för att vi ska dreggla och bete oss som djur. Så, det var precis vad vi gjorde. Jag kan ärligt säga att jag nog bara stött på någon mer kille förutom snyggingen som är sådär het. Jag skulle kunna äta upp honom, anyday. Men, Grönan har som policy att inte göra sånt. Så jag håller mig i skinnet och sväljer mina galna tankar. Peter får förbli orörd så länge han vill och jag och Bosse får hålla tillbaks på de djuriska drifterna vi har...

Nu ska jag iallafall lägga mig ned i sängen och drömma om guld och gröna skogar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0